פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מדיניות החזרת מוצרים (בהתאם לחוק הגנת הצרכן):

הכול בתנאים כמפורט להלן:
1. מוצר יוחזר לחברה בתנאי שלא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש והוא מצוי סגור באריזתו המקורית ובמצב שלם ותקין, כפי שנמסר ללקוח. הזכות להחזרת המוצר לחברה או החלפתו במוצר אחר היא חד-פעמית ביחס לכל מוצר המופיע בהזמנה והינה תקפה למשך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע ההזמנה.
2. בכל מקרה של ביטול העסקה, גם אם המוצר טרם נמסר ללקוח, הלקוח יחוייב בתשלום דמי ביטול בשיעור של 10% מסכום ההזמנה )כולל מע"מ( כתנאי לביטול. הסכום ישולם בסניף בו בוצעה ההזמנה.
3. ההחזר הכספי של דמי רכישת המוצר, למעט דמי ההובלה, יבוצע ע"י החברה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר חזרה לרשותה, בתנאים כאמור לעיל וזאת באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של הלקוח או על ידי צ’ק שיישלח בדואר ללקוח או באמצעות חברת האשראי ובתנאי ששולמו דמי הביטול.
4. לא תהיה כל החזרת מוצרים ביחס למוצרים הבאים:
- מוצרים מתצוגה, מבצעים, חיסולים, עודפים ועקסאות טרייד אין. הזיכוי יהיה בכל מקרה לפי הסכום שהלקוח שילם בפועל על המוצר כשרכש אותו.
5. החזרת מוצר תעשה ותידרש ע"י הלקוח בלבד ולא ע"י מי מטעמו והיא תעשה בתום לב ולא למטרות זרות ו/או עסקיות.

החזרת מוצר / החלפת מוצר:

אם שיניתם דעתכם לאחר הקנייה תוכלו להחזיר את המוצר, ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, תוך 14 יום מיום הרכישה, באריזה מקורית שטרם נפתחה ובצרוף קבלה מקורית ובצירוף אישור תשלום כרטיס האשראי באם נרכש באמצעותו.
מוצרים שנרכשו ממלאי עודפים, מלאי ישן, מוצרי יד שנייה, מבצעים שונים, כחלק מעסקת TRADE IN ומוצרים שהותאמו ונרכשו במיוחד לצרכי הלקוח – אינם נכללים במדיניות ההחלפה וההחזרות.
זיכוי יעשה בהמחאה או בזיכוי כרטיס האשראי עד כ- 14 ימי עבודה לאחר החזרת הסחורה בקיזוז עמלת כרטיס אשראי ממחיר המוצר.

 

דמי ביטול עסקה:
 
במקרה של ביטול עסקה לפני שליחת המוצר ללקוח:
עסקה שתבוטל תוך 7 ימי עסקים – לא תחויב בדמי ביטול.
עסקה שתבוטל בין 7 ימי עסקים ל-14 ימי עסקים תחויב ב- 5% מהסכום הכולל.
ביטול עסקה יכובד רק לאחר קבלת הודעה רשמית במייל ואישורה במייל חוזר או שליחת פקס בלבד  להנהלת החברה. אין לראות בשליחת מייל ללא אישור קבלה  / הודעה במערכת קולית -ביטול חד צדדי שנתקבל.

ביטול עסקה לאחר שליחת המוצר ללקוח:

ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים מיום שליחת המוצר ללקוח בחיוב של 5% מהסכום הכולל.
על המוצר להישלח ע"י הלקוח בדואר רשום בתוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, סגור באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש! על האריזה להיות שלמה ולא פגומה!  בכל מצב אין לבטל עסקאות על דעת הצרכן, ויש להמתין לאישור החברה. 
כמו כן , חובת החזרת המוצר למחסני החברה / הספק היא על הלקוח . אתר SEPA  לא יהיה אחראי ולא ישא במחירי השינועים הנ"ל!

עדכוני מחירים:
 
עדכוני מחירים מתבצעים כל העת על מנת להבטיח ללקוח את המחיר הנמוך ביותר. שינויים אלה מצריכים עבודה אנושית, מאומצת וקשה מול ממשק הניהול במחשב. היה ונפלה טעות אנוש, טעות בהקלדה, השמטת ספרה, SEPA לא מתחייבת לספק מוצר/שירותים אלה. SEPA מצהירה ומתחייבת, שטעויות מסוג זה יכולות להיעשות אך ורק, בתום לב, ויש לראות בהן טעויות אנוש. היה ויש ספק לגבי מוצר / מחיר מסוים , אם מצאת טעות כזו או אחרת , יש לפנות מייד למחלקת שירות הלקוחות.

דמי משלוח:

 עלות משלוח רגיל בארץ: 25 ₪ (כולל מע"מ)
דמי המשלוח יגבו במעמד החיוב, כתוספת למחיר המוצר. (המוצר או המוצרים שרכשתם באמצעות האתר). המחירים המפורסמים, תקפים ונכונים לגבולות מדינת ישראל, וגבולות הקו הירוק, וכוללים מע"מ. המחירים לא כוללים תוספות שונות. 
SEPA ו/ או נציגים מטעמם לא יהיו אחראים לאיחורים באספקת המוצרים ו/או השירותים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתם.
ביניהן: תקלות במערכת התקשורת ,הטלפון או המחשוב ,אירועים של כוח עליון ,שביתות ,עיצומים, נזקי טבע, וכו’ .
בנסיבות אלה שצוינו או אחרות שלא מטעמי SEPA יתכן אף כי תבוטל מכירה / זכייה באופן חד צדדי וזיכוי כספי מלא יינתן במעמד זה ללקוח .
כמו כן נציין כי אין אנו מתחייבים לאספקת המוצרים על פי מועדי אספקה שצוינו למתגוררים בישובים אשר קיימת בעיית גישה אליהם מטעמים ביטחוניים – במקרה זה ניתן לתאם נקודת מפגש קרובה למקום מגורים (על הובלה לנקודת מפגש חלה עלות הובלה רגילה).

אספקה במועד מאוחר מהמועד שצוין – לקוחות יוכלו לאחסן מוצרים במחסננו . אם לקוח יבקש אחסון מוצר ואספקת המוצר במועד מסוים, ימי העסקים יחלו מהתאריך המבוקש. ולא מתאריך ההזמנה המקורי. 

משלוחים לחו"ל 

לאחר שהזמנתך נקלטת במערכת אנו אוספים את המוצרים שרכשת, אורזים אותם, ושולחים אותם לחו"ל לפי דרך המשלוח שבחרת. יש אפשרות לשלוח בדואר אוויר רגיל או בצורה מהירה יותר על ידי חברת הדואר המהיר של דואר ישראל. יש לזכור כי ההזמנה תישלח רק אחרי קבלת אישור על העיסקה מחברות האשראי

מבצעים:
 

כל המבצעים הם עד גמר המלאי, וניתנים להפסקה חד צדדית בכל עת. במידה ולמוצר מסוים פורסמה מתנה , אך אזלה במלאי – SEPA מתחייבת לספק מתנה בערך זהה על פי שיקול דעתה בלבד.  

צבעי המוצרים:

אין התחייבות לצבע המוצר המסופק, יחד עם זאת,  SEPA תעשה כל מאמץ בכדי לספק את המוצרים בצבעים שהוזמנו במקור.